ten wątek, strona 3 punkt 2 :diabelski_usmiech
Maty wygłuszające do drzwi
Zwiń
X
-
A jak dokladnie uzywac opalarki (zakupilem sobie jednorazowkie :diabelski_usmiech ) ,mate podgrzewamy przed nalozeniem ,czy juz po nalozeniu formujemy? :roll:Zamieszczone przez xekonnie mialem opalarki ani zadnej suszarki wiec moja wyklejka zewnetrzna nie ulozyla sie tak ladnie do profilu drzwi.
Komentarz
-
-
i przed i poZamieszczone przez SamiecA jak dokladnie uzywac opalarki (zakupilem sobie jednorazowkie :diabelski_usmiech ) ,mate podgrzewamy przed nalozeniem ,czy juz po nalozeniu formujemy? :roll:Zamieszczone przez xekonnie mialem opalarki ani zadnej suszarki wiec moja wyklejka zewnetrzna nie ulozyla sie tak ladnie do profilu drzwi.Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MisiekWAWi przed i poZamieszczone przez SamiecA jak dokladnie uzywac opalarki (zakupilem sobie jednorazowkie :diabelski_usmiech ) ,mate podgrzewamy przed nalozeniem ,czy juz po nalozeniu formujemy? :roll:Zamieszczone przez xekonnie mialem opalarki ani zadnej suszarki wiec moja wyklejka zewnetrzna nie ulozyla sie tak ladnie do profilu drzwi.
przed celem rozgrzania trochę mat i żeby dobrze się układały oraz nie pękały przy przycinaniu, a potem po nałożeniu dajesz czadu aż zniknie kratka na matach i po ostygnięciu będzie twarda... 8)
Komentarz
-
-
A lakier na drzwiach (od strony zewn.) nie odejdzie albo czy nie pojawią się bąble albo inne cuda ? :roll:przed celem rozgrzania trochę mat i żeby dobrze się układały oraz nie pękały przy przycinaniu, a potem po nałożeniu dajesz czadu aż zniknie kratka na matach i po ostygnięciu będzie twarda...Power is nothing without control !
"Samochód nie powinien wyglądać na szybszy niż jest" - zasłyszane na forum (napisał paulm)
Komentarz
-
-
nie słyszałem,żęby komuś od tego odchodził :roll: podgrzewasz maty, które w końcu są grube i bezpośrednio na drzwi nie działasz (podgrzewasz):wink:A lakier na drzwiach (od strony zewn.) nie odejdzie albo czy nie pojawią się bąble albo inne cuda ?
u mnie też zresztą nic się nie dzieje, a nie jest to pierwsze auto z wytłumionymi drzwiami :P
Komentarz
-
-
Ja to zapodalem najtansza opalrkie TOYO chyba do 600stopni dane z papieru , mam tylko nadzieje ze wytrzyma cale wyklejanie i nie padnie po jedych drzwiach :diabelski_usmiechZamieszczone przez MaicroftPodgrzewamy w granicach rozsadku, a nie tak zeby blache stopic i farbe opalic, bo sa takie opalarki o wiekszej mocy rowniez.
A takie jeszcze jedno pytanko czy da rade wygluszanie zrobic na dworzu ? ,bo cos tak patrze ze nie mam garazu :roll: U babci garaz byl budowany za czasow maluchow i occta moze i by tam weszla ale sie drzwi nie otworzy :evil:
Komentarz
-
-
można, w czym widzisz problem :?: :roll: tylko deszcz może Ci storpedować projekt :zlosnik:Zamieszczone przez SamiecA takie jeszcze jedno pytanko czy da rade wygluszanie zrobic na dworzu ? ,bo cos tak patrze ze nie mam garazu :roll: U babci garaz byl budowany za czasow maluchow i occta moze i by tam weszla ale sie drzwi nie otworzy :evil:Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
jak się nie poprzykleja do strony która naklejasz to nie widze problemu :roll: wybierz sobie odpowiednio pogodny dzień :zlosnik:Zamieszczone przez SamiecObawiam sie zamieci w postaci wiatru z piaskiem :twisted: i ze sie to poprzylepia do mat :roll:Zamieszczone przez MisiekWAWmożna, w czym widzisz problem :?: :roll: tylko deszcz może Ci storpedować projekt :zlosnik:Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Taki mam zamiar...jak od dawna - wysłałem Ci priva coby wątku nie zaśmiecać....Zamieszczone przez SamiecNo to faktycznie nie wiem czy cie nie odwiedzeZamieszczone przez arci9wpadaj do mnie to Ci pomogę, będzie garaż jakby coś oraz dwie pary rąk do pomocy i jeszcze jedna opalarka Toyo więcej :diabelski_usmiech
k Dzisiaj bedziesz na spocie ?
sorry za OT.
Komentarz
-
-
najlepiej całe zaspawaćZamieszczone przez LIFEZastanawiam się czy wyciszenie samymi matami wystarczy.
Może otwory technologiczne w drzwiach trzeba najpierw zakryć blachą a potem dopiero zakleić matami ?
Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Widzę, że MisiekWAW próbuje być zabawny albo troszkę złośliwy, :diabelski_usmiech
Chodzi o to żeby wzmocnić konstrukcję drzwi, w Octavi I otwory są dość wielkie.
Na innym forum znalazłem fotki, które dotyczyły takiego sposobu wygłuszenia
link do fotek
Obudowa głośników domowych nie jest zbudowana z mat bitumicznych tylko z twardych materiałów.
W samochodzie (teoretycznie) zastosowanie takiego rozwiązania jest jak najbardziej zasadne ale nie wiem jak to się sprawdza w praktyce. Trzeba by było wycinać z blachy odpowiednio dopasowane kawałki i przykręcać je blachowkrętami. Dopiero na to położyc miękkie maty i dodatkowo pomiędzy drzwi a tapicerkę włożyć warstwę cienkiej gąbki (po to żeby tapicerka nie wpadała w drgania.Power is nothing without control !
"Samochód nie powinien wyglądać na szybszy niż jest" - zasłyszane na forum (napisał paulm)
Komentarz
-
-
po lusterkach strzelam że to było SC... wracając do tematu... IMO robienie czegoś takiego do amatorskiego słuchania muzyki to jak strzelanie z grubej berty do muchy...Zamieszczone przez LIFEWidzę, że MisiekWAW próbuje być zabawny albo troszkę złośliwy, :diabelski_usmiech
Chodzi o to żeby wzmocnić konstrukcję drzwi, w Octavi I otwory są dość wielkie.
Na innym forum znalazłem fotki, które dotyczyły takiego sposobu wygłuszenia
link do fotek
Obudowa głośników domowych nie jest zbudowana z mat bitumicznych tylko z twardych materiałów.
W samochodzie (teoretycznie) zastosowanie takiego rozwiązania jest jak najbardziej zasadne ale nie wiem jak to się sprawdza w praktyce. Trzeba by było wycinać z blachy odpowiednio dopasowane kawałki i przykręcać je blachowkrętami. Dopiero na to położyc miękkie maty i dodatkowo pomiędzy drzwi a tapicerkę włożyć warstwę cienkiej gąbki (po to żeby tapicerka nie wpadała w drgania.
ale może się mylę i przygotowujesz auto do startu w zawodach CA, to przepraszamTorque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Misiek napisal troche zlosliwie bo IMO to co proponujesz to juz przerost formy nad trescia.Zamieszczone przez LIFEWidzę, że MisiekWAW próbuje być zabawny albo troszkę złośliwy, :diabelski_usmiech
Naprawde jezeli nie jestes super audiofilem i nie planujesz jakiejs mega wypasnej zabudowy to same maty w zupelnosci wystracza.
Ja mam same maty, tylko dobrze polozone i wszystko gra jak dla mnie super. I zadnych drgan nie ma.
IMO zamiast wydawac dodatkowa kase na "nadplanowe" wygluszanie, proponuje zrobic sobie profilowane kierunkowo podstawki pod tweetery. Mam tak u siebie i roznica w slyszeniu niektorych dzwiekow, instrumentow jest znaczna w porownaniu do seryjnego miejsca, a mowie od razu ze slon nadepnal mi w dziecinstwie na ucho. :twisted:"...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"
STOP ECO-TERRORISM!
Komentarz
-
-
Sugerujesz, że rozwiązanie wygłuszenia takie jak w tym SC to jest przerost formy nad treścią ? Może masz rację, ale ja lubię mieć coś porządnie zrobione, dlatego biorę pod uwagę nawet takie rozwiązania, mam zamiar tym autem pojeździć długo.Ja mam same maty, tylko dobrze polozone i wszystko gra jak dla mnie super. I zadnych drgan nie ma.
IMO zamiast wydawac dodatkowa kase na "nadplanowe" wygluszanie, proponuje zrobic sobie profilowane kierunkowo podstawki pod tweetery.
Naczytałem się na róznych forach informacji nt. wygłuszenia matami i generalnie problemem jest zachowanie się mat w zimie (twardnienie). Dynamaty rozwiązują problem ale są cholernie drogie a Polskie APP lub BOLL mogą się łamać i w ujemnych temperaturach brzęczeć.
Druga sprawa to pierścienie z MDF pod głośnik-bez nich wygłuszenie nie jest w pełni skuteczne a w tej chwili brak jest gotowych rowiązań na rynku. Nikt nie chce się męczyć z wykonaniem tych części na zamówienie (no chyba, że za odpowiednią :szeroki_usmiech kasę)
A tak swoją drogą ciekawe jak wygląda to profilowanie tweeterów i gdzie to można dostać (na pewno ręczna manufaktura).
P.S.
Sorry, że zapytam o taką banalną rzecz, możecie się śmiać - co to znaczy "IMO" ? :szeroki_usmiechPower is nothing without control !
"Samochód nie powinien wyglądać na szybszy niż jest" - zasłyszane na forum (napisał paulm)
Komentarz
-
-
Jezeli chcesz tak zrobic, to przeciez nikt Ci tego nie zabroni. Tylko stwierdzamy fakt, ze to jest lekki przesadyzm.Zamieszczone przez LIFESugerujesz, że rozwiązanie wygłuszenia takie jak w tym SC to jest przerost formy nad treścią ? Może masz rację, ale ja lubię mieć coś porządnie zrobione, dlatego biorę pod uwagę nawet takie rozwiązania, mam zamiar tym autem pojeździć długo.
Szczerze to nawet nie wiem jakimi matami mam wygluszone, ale nie zauwazylem zeby jakos w zimie inaczej gralo, a auto stoi pod chmurka.Zamieszczone przez LIFENaczytałem się na róznych forach informacji nt. wygłuszenia matami i generalnie problemem jest zachowanie się mat w zimie (twardnienie). Dynamaty rozwiązują problem ale są cholernie drogie a Polskie APP lub BOLL mogą się łamać i w ujemnych temperaturach brzęczeć.
Ja nie mam tego pierscienia ze wzgledu, ze nie dojechal na czas, a instalacja musiala sie odbyc w niezmienionym terminie. Standardowe mocowanie jest usztywnione matami i czyms tam jeszcze.Zamieszczone przez LIFEDruga sprawa to pierścienie z MDF pod głośnik-bez nich wygłuszenie nie jest w pełni skuteczne a w tej chwili brak jest gotowych rowiązań na rynku. Nikt nie chce się męczyć z wykonaniem tych części na zamówienie (no chyba, że za odpowiednią :szeroki_usmiech kasę)
No tak, robota reczna i dosc kosztowna, ale IMOZamieszczone przez LIFEA tak swoją drogą ciekawe jak wygląda to profilowanie tweeterów i gdzie to można dostać (na pewno ręczna manufaktura).
warto.
"In My Opinion"Zamieszczone przez LIFEP.S.
Sorry, że zapytam o taką banalną rzecz, możecie się śmiać - co to znaczy "IMO" ? :szeroki_usmiech
"...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"
STOP ECO-TERRORISM!
Komentarz
-
-
Przykręcanie blach blachowkrętami do drzwi itp wynalazki to zwykłe niszczenie auta, a ulepszenia stosowane w konkursach na wyciskanie dB są pozbawione praktyczności i trwałości dla normalnych ludzi.
Jak będe u siebie robił wygłuszenie kupie mate polimerową ( myśle takową założyć bo w czasie mrozów nie będzie mi trzaskać i cena 20zł za 50x50cm to daje ze 100 na drzwi)
Pozatym nie zakładam wzmacniacza na 10kW
a może by tak:
! powkładać szyby i blachy pancerne( co najmniej 5mm blacha i 15mm szyba) oczywiście wszystko na stałe,zaspawać wszystkie szczeliny w karoseri, przy okazji wspawać klatke aby nasze radio 4x28W nie rozerwało karoseri
czy ktoś może ma podobne do mnie sugestie????Seria 188KM/270Nm na 95RON
Komentarz
-

Komentarz